Zechsal

Zechsal Magnesium

Pure magnesiumchloride, gewonnen op 1600 meter diepte in Tripscompagnie (bij Veendam).

Na zuurstof en water de derde levensbehoefte van de mens.

Magnesium is essentieel voor de energievoorziening, het hartritme en de werking van spieren. Het bevordert ruim 350 lichaamsprocessen. Echter, veel mensen hebben een tekort aan magnesium.

Veelal krijgt men magnesium tabletten voorgeschreven tegen bijvoorbeeld spierkrampen.

Daar tabletten eerst in de maag opgenomen worden en daar worden omgezet, verliest het werkzame stof, terwijl Zechsal direct via de huid door de cellen wordt opgenomen.

Zechsal verlicht en ontspant:

- Stress

- Reumatische aandoeningen

- Spierpijn en kramp (restless legs, etalagebenen)

- Vermoeidheid en slapeloosheid

- Huidaandoeningen (psoriasis, eczeem) jeuk en schilfers

Daarnaast heeft het waarschijnlijk ook positieve effecten op hartritmestoornissen, hoofdpijn en depressie.

Zechsal is verkrijgbaar als olie, badkristallen, body gel of shampoo

Zechsal is af te raden bij extreem lage hartslag en bij ernstige nieraandoeningen. Raadpleegt u eerst uw huisarts.

Bij spierpijn, krampen en slapeloosheid ervaart men vaak onmiddelijk effect. Bij overige klachten is binnen 2 weken effect te verwachten.

Pedicurepraktijkineke is een officieel verkooppunt van Zechsal producten. Informeer naar de scherp geprijsde producten, welke ik u goedkoper kan aanbieden dan wanneer u online (verzendkosten) bestelt.

Wilt u zelf online uw Zechsal producten bestellen, dan kan dit via onderstaande link: